Bij Zomerlust doen we er alles aan om uw bezoek zo prettig mogelijk te maken. Heeft u vragen over reserveringen, menu’s, parkeren of andere praktische zaken? Op deze pagina vindt u antwoorden op de meest gestelde vragen van onze gasten.

Veel gestelde vragen – gasten

Ja, honden zijn bij ons welkom, mits ze rustig onder de tafel blijven liggen. We hanteren daarbij de regel van één hond per gezelschap. Meerdere honden, groot of klein, binnen hetzelfde gezelschap zijn helaas niet toegestaan. Voor dorstige viervoeters staat er buiten bij de voordeur altijd vers water klaar. Waterbakjes of drinkwater voor honden mogen niet bij de tafel in verband met morsen en algehele hygiëne.

We doen ons best om uw verzoek te honoreren. Als de tafelschikking het tijdens de betreffende shift toelaat, reserveren wij graag een tafel bij het raam voor u.

Ja, wij hebben meerdere ronde tafels voor 4 tot maximaal 6 personen. Voor groepen van 8 tot 10 personen is er bovendien een ovale tafel beschikbaar op de etage.

Bij aankomst kunt u gebruikmaken van het openbare betaald parkeerterrein met 25 plaatsen, direct links van ons restaurant. Ook zijn er invalideparkeerplaatsen beschikbaar. Is dit terrein vol? Dan kunt u terecht op parkeerterrein “De Werf”, slechts 145 meter verderop langs de oever (ongeveer 1,5 minuut lopen).

Parkeertarieven

Zondag: gratis parkeren

Maandag t/m woensdag: betaald parkeren tot 18.00 uur

Donderdag t/m zaterdag: betaald parkeren tot 21.00 uur

Ja, u kunt via onze website eenvoudig een cadeaubon kopen. Let op: wij accepteren uitsluitend onze eigen cadeaubonnen en geen andere dinerbonnen als betaalmiddel.

Ja, wij houden graag rekening met uw allergieën of dieetwensen. Geef dit bij uw reservering of aan onze medewerkers door, dan doen wij ons uiterste best om uw maaltijd hierop aan te passen.